вторник, 6 августа 2013 г.

Կեցցե', առաջին նախագահը

Ես` 90-ականների ազգիս մրսացած զավակը, իրավացիորեն ժխտում եմ ԼՏՊ-ի հայ լինելը և նրան տալիս եմ "Գայլ" մականունը: Նաև, քանի որ այդ տարիներին ես մեծ հավատով ու լավատեսությամբ առաջին անգամ գնացի ընտրության և ընտրեցի անկախացած  հայրենիքիս առաջին նախագահին:
Որքա~ն վիրավորվեցի և ընդմիշտ խռովեցի առաջին նախագահից, երբ նա իմ վստահությունը և իր պաշտոնը չարաշահեց և ինձ դարձրեց սնանկ ու հիասթափված:
Այն օրվանից, առհամարհելով նրան, ես դադարեցի ընտրություններին մասնակցել:
Իմ խիղճը քաղաքական դաշտում մաքուր է, բացի առաջին մեղքից:
Այլևս չեմ ընտրում:
Առաջին նախագահը իսպառ փոխեց իմ կարծիքը, և ես վաղուց դադարել եմ հավատալ կառավարությանը և ընտրություններին:
Կեցցե~, առաջին նախագահը...

2 комментария:

  1. inche kartsum eir arajin naxagh@ astvats er, uremn du shat tuil mard es, vor aytkan shut hiastapvel es, de gnayir u et voch hay Karabartsinerin @ntreir, vor arants kez el @ntresin, u yerkir@ talanetsin, yev talanum en, te materialapes, ev te jorovurdy artagaxtov, isk arajin naxagahi jamanak, yerkire "blokaday" mej er, paterazm, yerkrasharj, nor petutyun, shat chuzorner, et ko himar meknabanutyune ev propagandan pahi ko gery hamar, vor aysor amborj yerevan@ geratsinerov e ltsvats, isk gyurum ashxator chka.

    ОтветитьУдалить
  2. EV ISKAPES" KETTSE ARAJIN NAXAGAHE" VOR MENK AZAT HAYRENIK UNENK, "ROBON" U "SERJIK@" yerusnel "voch haykakan anunner", CHPAYKARETSIN AYT AZATUTIAN HAMAR, INCHPES ARAJIN NAXAGAH@, AYL YEKAN EV BAZMETSIN PATRASTI ATORIN!

    ОтветитьУдалить