среда, 7 декабря 2022 г.

 

     Հենց այնպես չեմ բացակայում, ես մաքառում եմ իմ մտքերի հետ ու առերեսվում եմ անիրավության հետ։ Ինձ համար գիշերը մղձավանջ է, ցերեկն էլ անմիտ մի ամպոտ երեկո, որ թվում է թե ուր որ է պիտի մթնի․․․

Ինչու՞ է այսպես, ինչու՞․․․ Իմ բաժին աշխա՞րհն է ուրիշ, թե ես․․․

Մարդուն խանգարում է մարդը՝ հնարավորություն ունեցողը անզորին,  սակայն ասում են այս աշխարհում անհնարին ոչինչ չկա։ Չկա, երբ վերաբերվում է փողին, բայց շատ բաներ կան, որոնք անհնար են, անգամ, եթե աշխարհի ողջ փողերը վճարվի և դա պարզունակ արդարությունն է, որը գոյություն չունի՝  կյանքն է, երբ զինվոր է և այն նրան չի պատկանում՝ առողջությունն է, երբ այն խլում են մութ ներքնահարկերում կամ խոշտանգելիս՝ ազատությունն է, երբ ստրուկի կարգավիճակը արդեն արյան մեջ է, հոգու ցոփությունն է, երբ հնարավորությունը մսխվում է անմիտ ճոխություններով․․․

                                                            *** 

Երբ մարդը թքած ունի իր կյանքի վրա, նրան պատած գիշերն այլևս ցերեկ չի դառնա, իսկ երբ այն վերաբերվում է մի ողջ աղգի՝ գիշերը պատվում է խավարի հաստ քողով, որից այն կողմ ոչինչն է, ոչինչն է դարան մտած․․․


                                                                             


Комментариев нет:

Отправить комментарий